niedziela, 8 lutego 2015

Ahoi!



Trochę tu pogadam, trochę się wypowiem. Może mnie poznacie, nie wiem.
W każdym razie główna działalność wypadła na poniższego bloga.


Zdaję sobie sprawę, że mnie baaardzo długo nie było, a Czarny Mazak okazał się niewypałem, ale... bywa. Trudno.
Na Schizofrenii będę powiadamiać o kolejnych tworzących się opowiadaniach, a jeśli ktoś liczy na to, że nadrobię jego historię, powinien wpaść do mnie i o sobie przypomnieć!

To komentarze pod Epilogiem pobudziły mnie znów do działania, dziękuję!

6 komentarzy:

  1. Boże, Kwas, to ty *-*
    Haha, nie wierzę... Myślałam, że to żart, gdy zobaczyłam nowe powiadomienie o poście, a jednak nie. :)) Tak się cieszę, że wróciłaś, bo brakowało mi ciebie. (Twoich tekstów tym bardziej! XD)
    Ell

    OdpowiedzUsuń
  2. KWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!!!
    Wiesz jak mnie wystraszyłaś?! Myślałam, że umarłaś (tak w internecie, nie naprawdę!).
    Ale się ccieszę, ja nie mogę... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. STARA. Ja też myślałam, że umarłaś. I w ogóle to widzę, że mi się rychło w czas przypomniało, żeby zajrzeć :) Znaczy, bo co to, 4 dni po dodaniu postu :D Ale że zdałam wsjo przed sesją i jestem teraz w połowie miesięcznego wolnego (TYLE WYGRAĆ, cała sesja wolna + tydzień ferii + tydzień poprawkowej <3) to na blogosferę wracam :D No, w każdytm razie zapytałam co tam się stało z Mazakiem, ale zanim weszłam tu. no to już wiem. Ale anyway, dobrze wiedzieć, że żyjesz :D
    Freyja od Berci, jakby co :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczytałam trochę Twojego bloga i cieszę się, że masz zamiar nadal pisać, będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie, nie bawię się w obserwuj za obserwuj, nie musisz pytać :)
Doceniam konstruktywną krytykę, nie liczę się ze zdaniem hejterów.
Jeśli czytasz -> obserwuj/napisz komentarz, to wiele dla mnie znaczy :3